Na tomto webu používáme soubory cookie, aby správně fungoval. Žádáme vás o souhlas k použití cookies.
více
Kategorie
Splátky bez navýšení
úrok 0%
Info

Reklamace

Vnímáme závažnost každé reklamace a snažíme se tyto situace vyřešit v co nejkratším termínu, s osobním přístupem ke každému zákazníkovi.

V případě, že se vyskytne z nejrůznějších důvodů potřeba reklamovat zakoupené zboží, nejprve vytvořte novou reklamaci prostřednictvím této stránky.

Chci zadat novou reklamaci

Co budete k reklamaci potřebovat:
  • číslo objednávky,
  • e-mail zadaný v objednávce,
  • nerozmazanou fotografii vady / poškození,
  • nerozmazanou fotografii celého produktu (celé dveře, celý balík podlahy, celá lišta, celý balíček komponent apod.),
  • nerozmazanou fotografii označení konkrétního reklamovaného produktu (štítek na krabici se zárubní, štítek z hrany obalu dveří, celý kód na zadní straně lišty, štítek s identifikací podlahy …),
  • v případě mechanického poškození oceníme i fotografii obalového materiálu.

Zaslané informace a fotografie nám pomohou rychleji identifikovat problém a navrhnout vám řešení vzniklé situace. Čím více informací k problému nám dáte, tím lépe. Děkujeme za spolupráci.
; ;